BORING !

26.02.2010

nothing else to do except sitting down in front of my compie or keyboard or juz to stare at dancing Vivi == BORING ! i woke so early today ! i mean it's the earliest since i arrive Malaysia 5 days ago. after taking bath and whatsoever, me and Vivi decided to pay our 3 months of internet bill that hv the total amount of 330 RM (about Rp. 900,000). we were scared that the TMnet's staff will scold us for not paying the bill for 3 months :D the shuttle bus arrived as soon as we reached the bus stop. actually today is a public holiday but ke-sotoy-an kita said that TMnet pasti buka !

jadi abis nyampe TMnet itu, trus ga lebih dari 3 menit, kita balik lagi k bus stop . stated clearly, the TMnet's office is CLOSED . huff~ T____T vivi menghibur gw "udah anggep aja bakar lemak, olahraga pagi!" saya ga terima vi !!! lemak gw terbakar sia2 *loh?*

sesudah pembakaran lemak sia2, starting from that second onwards, the day become so BORING ! kyaknya sih udh biasa kalo ppl whine for their BORING days . but this is really not an ordinary BORING day .
lagi2 kegiatan gw di batalkan oleh abang (yg ga tau bakal indihe ato apa) yg bakal nganter kulkas yg kmaren gw dan tmen2 serumah baru beli. cieee kulkas baruuu . tapi gara2 nungguin abang kulkas, rencana mau pergi ke Alamanda pun batal . Vivi yg lagi ngidam Nando's pun harus menahan kengidamannya akan ayam suntikan itu.

BORING ! nunggu di rumah, lalu baru inget gw bawa bola basket dari indo.
gw: "ah mau maen basket ah."
tiffany: "mendung loh, Dong." <- nama panggilan apartment gw Dong dari Brendong. sumpah jelek
gw: "ah mknya gw mau maen skrg biar ga keburu ujan . kan enak ga panas juga."
angin: "whooossss..... ujan ah... "
langsung ujan and my plan to play basketball FAILED !!

jadi gw seharian cuman duduk maen keyboard sambil nyanyi mata kejep2 nyanyi sendiri ngantuk sendiri saking bt nya sampe tulis blog aja !

so this is it, i will get through my boring day and start another boring day tmr.

PS: please abang kulkas, please .

posted under |

2 what-they-say:

Shella Tanzilia said...

Kayak lagi fall in love sama abang kulkas aja Bren! Wkwkwk
Dong dong dong... Wkwkwkk
Banyak ya namamu, Brendong la... Brendy laa.. Boo la... nah lo..?? apa lagi??

Unknown said...

kalo di skolah lama lebih banyak lagii . huahuahua . shella gw baru pulang dari TMnet jalan !

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Followers